Webwinkels
Daar hebben we ervaring mee sinds 1997


Wanneer je door ons een webwinkel laat bouwen, weet je dat deze flexibel indeelbaar, uitbreidbaar en vorm te geven is. We gaan graag in gesprek over de ideeën die jullie hebben, welke doelgroep daarbij hoort, welke stijl jullie in gedachten hebben en welke functionaliteiten er in de webwinkel moeten zitten. Het is belangrijk om goed onderzoek te doen, of bestaande onderzoeken te bekijken naar de weg die de doelgroep doorloopt wanneer zij een product kopen. Door deze analyse kan de webwinkel zo optimaal mogelijk ingericht worden. Webwinkels maken wij altijd responsive. Hierdoor heeft de eindgebruiker altijd en op ieder schermformaat de optimale beleving, wat zorgt voor meer aankopen via een tablet en/of smartphone. 

Wij bouwen responsive webwinkels op maat

Een webwinkel maken kan niet zonder de juiste software en dus is de eerste stap om de juiste tools voor jouw webwinkel uit te zoeken. Vragen als 'Hoeveel producten wil je ongeveer gaan verkopen?', 'welke betaalmogelijkheden zijn er nodig?' en 'welke koppelingen met andere systemen zijn er nodig?' zullen vooraf gesteld worden. Samen gaan we kijken naar de juiste aanpak voor de webwinkel.

Waarom je met ons zou moeten samenwerken?

  • Al meer dan 20 jaar ervaring
  • Meerdere betaalmogelijkheden zoals iDeal, Mollie en Adyen
  • Moderne werkomgeving binnen Visual Studio met C# en .NET
  • Werken met een open source CMS: Umbraco
  • Flexibele projectaanpak, groot of klein
  • Persoonlijke benadering
  • Je pakket is op ieder moment flexibel uit te breiden
  • Wij staan open voor alle technische uitdagingen
Samenwerken
Webwinkel voor kleine en grote bedrijven

We kunnen meegroeien met jouw webwinkel

Wij maken webwinkels voor kleine en grote bedrijven. Wij begrijpen dat niet iedere webwinkel meteen behoefte heeft aan alle functionaliteiten die in een groot webwinkel pakket zitten. Bij ons betaal je alleen voor wat je echt gebruikt. Wil je klein beginnen met het presenteren van je producten, zonder dat de bezoeker meteen kan afrekenen en er een koppeling met PostNL aangeroepen wordt? Dat kan. Wij kunnen door middel van zogenaamde modules, onderdelen aan de webwinkel toevoegen. Wanneer jij er klaar voor bent.

Clavis wilde zich beter vertegenwoordigen en positioneren op het internet. Dankzij de op maat gemaakte website en CMS die we door Corn Group hebben laten ontwikkelen, hebben we onze passie voor piano’s en vleugels kunnen overbrengen op het internet. Ook is er een koppeling ontstaan tussen onze database en de website. Hierdoor staat alles wat met onze webshop te maken heeft op één plek en bespaart ons veel tijd. We hebben en erg prettige samenwerking gehad en zijn bijzonder trots op het resultaat."
André Oltholf, Directeur Clavis Piano's

Complete orderafhandeling

Onze webwinkels kunnen ook de complete orderafhandeling op zich nemen. Dat betekent dat zaken als voorraadbeheer, klantenbeheer, logistiek en facturatie via de beheermodule van de webwinkel lopen. Dit hebben wij gerealiseerd voor o.a. Mediq Zwitserland, Comforties.com en Dutchblue.com.

Onze ervaring met webwinkels
Voordelen van een webwinkel

Laat met je fysieke winkel geen kansen liggen, verhoog je omzet via een webwinkel

Het aantal online shoppers neemt nog steeds toe. Over heel 2014 hadden 10,4 miljoen internetgebruikers wel eens online wat gekocht. Vooral het aantal recente e-shoppers, die in de drie maanden voorafgaand aan het onderzoek iets via internet hadden aangeschaft, is gestegen.

In 2014 kochten 10,4 miljoen internetgebruikers tussen de 12 en 75 jaar producten of diensten online. Vooral het aantal frequente e-shoppers is de laatste jaren gestaag toegenomen, van 3,9 miljoen in 2005 tot 7,9 miljoen in 2014.

E-shoppers gebruiken verschillende manieren van betalen voor hun online aankopen. Vrijwel iedereen (92 procent) heeft hier in 2014 internetbankieren voor gebruikt.

Bron: CBS